jeszcze o OS/2

Autor: Polish Open 98 (junidas_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Aug 1998 - 23:05:47 MET DST

Witam!
Raz na jakiś czas uszlachetniam sobie system. Oczywiście
w technice PC nic nie pasuje: wymieniam płytę i procesor z P166MMX na
P200MMX/64MB RAM, wreszcie na PII266. DIMM już wywala
system, bo ponoć pierwsze dimy nie chodzą z płytami LX6.
Ale, co istotne: Winda poszła w pole, rozleciało się wszystko,
odtwarzania system.dat i user.dat nie dały rezultatów. Połowa kompa nie
działa. A pod OS/2? Bez problemów. Chociaż mam wrażenie, że OS jest
czulszy na problemy z RAM. Jeszcze tego nie zwalczyłem.
Myślę, że warto poczytać stronę Timura Tabiego, który ładnie pisze o
tym, czego pod OS/2 Warp używa...
Czy ktoś konfigurował Lotus Notes e-mail? Może by tak to uruchomić?
Stworzyć lobby? Bo do tego jeszcze Smartsuite for oS/2 i życie stanie
się piękniejsze...
JAN