Re: Fwd: Re: Epson Drivers

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 14:43:32 MET DST

On 13 Aug 1998, Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> Ja nie dociekam, nie chcę być jak ten Jasiu co dociekał i niedoczekał.
> :-)) Akurat obciąłeś drugą część listu Forward, w której to było
> wyjaśnione - Epson Niemcy zaprzestają wspierania OS/2, a z tego co
> pamiętam, to tylko u nich można było kupić sterowniki do OS/2. A tak z
> własnego doświadczenia, życie mnie nauczyło, że jak dają teraz to się
> bierze wczoraj, bo juro może być już po futrze. Sorry, tak to już jest.

IMHO zamiast sciagac ten driver gdzie sie tylko da, wszyscy
zainteresowani sterownikami do Epsonow (czytaj wszyscy, ktorym zalezy na
supporcie dla OSa niezaleznie od tego czy kiedykolwiek beda miec ktoras z
tych drukarek) powinni wypelnic zalaczona ankiete i wyslac do Epson
Germany. To jest naprawde jedyny sposob na podtrzymanie naprawde swietnego
supportu (sa to naprawde jedne z lepszych sterownikow do drukarek pod OSa
jakie widzialem - chociaz tez maja swoje wady). Jesli jest zainteresowanie
to moge podeslac ankiete na liste i zasypmy ich rejestracjami.

pOSdrowienia

Dominik Czechowski