Re: EA w plikach

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 Aug 1998 - 20:12:56 MET DST

mmark_at_panda.ichpw.zabrze.pl wrote:

> hmm... albo chciales powiedziec chkdsk albo pomylilem sie i poslalem
> to pytanie do comp.os.linux :))

o rety ! ale sie walnalem. faktycznie chkdsk . ugh !
ale tu powiem cos dodatkowego. opcja /f nie dziala, jesli na danym dysku
wisi jakikolwiek proces. w szczegolnosci, nie da sie zrobic chkdsk /f
na dysku, z ktorego wystartowal os/2 . wtedy trzeba bootowac z dyskietek,
albo zrobic male chamstwo. tzn. wylaczyc wylacznikiem calego OS/2 .
wtedy sam sie przeskanuje. ale nie radze tego robic :)