dywagacje na temat CAD-a i tpsa

Autor: ZOLESZKO (TRE_at_ECK-SA.KRAKOW.PL)
Data: Mon 10 Aug 1998 - 10:26:30 MET DST

>Przemek wrote:

>Próbowałe¶ dostać wersję edukacyjn± za 50$, tak dla oceny? (Tylko nie
>wiem, czy wersja OS/2 jest na takich warunkach). Ale to tak na
>marginesie głównego tematu o TPSA.

Może wyjaśnię, jestem licencjonowanym użytkownikiem Microstation
(zawodowo tzn. w firmie) i posiadam licencję Bentley SE. w ramach tej
licencji mam możliwość użytkowania Microastation 95 for OS/2 na kompie
domowym lecz do celów niekomercyjnych i to oczywiście robię. Jednak dla
potrzeb swojej prywatnej firmy chciałem nabyć tego typu oprogramowanie i
w tym momencie wydatek rzedu 3000$ to trochę za dużo. BlueCad'a
testowałem i niestety nie spełnia moich oczekiwań.

Wyjaśniłem również problem ze zrywaniem połączenia przez TPSA. Winnym
był string inicjujący modem. Włąścuwy znalazłem w aktualizacji
modem.iak. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o maila na
cadserv_at_kki.net.pl.

Zbyszek Oleszko