Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 06 Aug 1998 - 14:47:02 MET DST

On Thu, 6 Aug 1998 12:34:16 +0200 (CEST), Mirek Nowakowski wrote:

>Ave!
>
>Mam zamiar rozstać się ze swoją wysłużoną ATI MACH64 i przesiąść się na
>coś nowszego. Stąd pytanie: co polecacie (standard PCI), ale tak, żeby
>chodziło oczywiście pod Merlinem, ale także i pod Linuxem? I żeby w grach
>także nie była ostatnia (choć to akurat najmniej ważne). Zastanawiam się
>nad ATI XPERT_at_Work (ale na www.atitech.com nie widziałem do niej
>sterowników, co mnie mocno zdziwiło :-( bo w spotykanych przeze mnie
>opisac stoi jak byk, że takowe są ), Elsa Winner 2000 albo Matrox
> [...]

Hi,

Sterowniki do ATI są. Na płytce CD dołączonej do każdej karty ATI są
sterowniki do każdego systemu, w tym i OS/2. Ale uwaga, wersja krążka
500 sterowników nie ma. Należy prosić o 511 lub 520 lub wcześniejsze
435, 4351. Sprawdzałem to u siebie w domu na Xpert_at_Play (to też Work
tylko z wyjściem na TV) i ATI 3D Chareger (najtańszej). Pytaj o
szczegóły w veracom_at_veracomp.com.pl lub www.veracomp.com.pl lub w
firmie wysyłkowej www.arr.com.pl. Ja już w Veracomp nie pracuję.
Przeszedłem na własny garnuszek, ale kartami ATI się zajmowałem. I
jeszcze jedno, ponieważ w domu nie używam Windows, nie sprawdzałem
karty pod warpowym DOSem i Win-OS.

Co do Matroxa, to może rzeczywiście warto w nie zainwestować, ale po
przejrzeniu grup dyskusyjnych. Zdaje się, że jakieś problemy były. ATI
możesz brać w ciemno, działają.

Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/