Re: Dlaczego OS/2 - znowu

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 05 Aug 1998 - 22:58:12 MET DST

On Wed, 5 Aug 1998 22:14:22 +0200 (CEST), Leszek KUBRAK wrote:

> [...]

Cześć wszystkim

i wielkie dzięki za podpowiedź, czym Giaurów zadziwić. To, jak się
pracuje pod OS/2, wiem z codziennej praktyki. A jak pod Win95 też już
wiem, bo miałem okazję się ostatnio przekonać. Uruchamiałem zawsze
jeden program, bom się bał, że się zaraz wywali. A obiektowość Warpa
będę chwalił po wieki wieków. Amen.

A z drugiej strony, jak się człek przyzwyczai, że białe jest białe, to
mu trudno zrozumieć, że są jeszcze jakieś pacany (ba, miliony), którzy
wierzą, iż czarne jest białe, bo tak mu objawiło Piekło z Redmond.

Krótko pisząc dobrze czasem stanąć obok i popatrzeć oczami innych.
Wielkie dzięki.

Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/