Re: Communicator - public beta

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 06 Aug 1998 - 09:20:40 MET DST

Slawek Kos wrote:
> Modemowiec (czyli np. ja) moze sprobowac w poniedzialki rano, tak
> przed 7:00. Juz mi sie zdarzalo ciagnac z miejsc bardzo zapchanych ta
> metoda i mialem pelna szybkosc modemu (V34+). Smiesznie to wygladalo
> jak okolo 7:00 transfer spadal kilkakrotnie.
> Ciekawe kto wtedy robi to "wejscie smoka"

Dobra pora jest tez niedzielny poranek, szczegolnie na ciagniecie
czegokolwiek z USA. U nas jeszcze nikt nie wstal a tam wszyscy spia po
sobotnich balangach i transfery sa rewelacyjne. A co do 'wejscia smoka'
w poniedzialek rano, to zauwaz ze od tej godziny zaczynaja pracowac
firmy - sciaganie poczty, zdjecia golych panienek, IRC-e, icki itd.
Slowem normalny dzien roboczy. ;-)))))
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski