Re: Communicator - public beta

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 05 Aug 1998 - 13:20:44 MET DST

Dominik Czechowski wrote:
> Mozesz powiedziec w jaki sposob udalo Ci sie wypelnic formularz ?>
> Za nic nie moge, wyrzuca blad:
> Error 500
> sugestie ?
> Dominik Czechowski
> P.S. Moze ktos wystawilby to mimo wszystko gdzies na ftp ;-)

Wypelnialem calkiem normalnie - poszlo bez problemu.
Blad najprawdopodobniej po stronie IBMa, moze liczba chetnych
przewyzszyla oczekiwania panow z Big Blue. ;-))
Sugestie - nie mam zadnych, a co do wystawienia to nie moge, bo nie
posiadam wlasnego serwerka ftp. Jestem tylko biedny user. :-)))
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.