Re: Znowu o TPSA -[Re: dlaczego OS/2]

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Sun 02 Aug 1998 - 11:37:46 MET DST

On Sat, 1 Aug 1998 20:33:26 +0200 (CEST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>Ponieważ masz Zbyszek adres krakowski jestem zdziwiony Twoimi
>problemami. Kiedy szukałem ISP
>znalazłem Optimusa ONET. Czyż może być piękniejsze połączenie obu
>serwisów TP SA (łącze) i Onet (konta) niż w _jednym_ mieście? Tak sobie
>pomyślałem i nie rozczarowałem się. Telefon mam podłączony do nowej
>centrali w Hucie (jakiej, nie wiem, a mieszkam w Centrum B), a więc
>nowej. Z Huty do serwera TPSA (też w Krakowie) jest blisko. I na
>dodatek Onet ma serwery na Rzące (czy jak się to tam nazywa), kolejne
> [...]
No patrz Pan. A ja mieszkam na Kolorowym i też mam Sportstera.
Warunki pracy tak jak wyżej miałem do Nowego Roku.
Dokładnie w noc sylwestrową coś mądrale z TP SA zrobili
i na tymże Sportsterze mogę sobie co najwyżej pogwizdać.
W tej chwili jak się Sportster dogada na 24 kb to jest sensacja,
a i tak działa potem jak chce.
Natomiast nie mam żadnych problemów z modemem w notebooku
(jakieś takie nie wiadomo co, skośnookie).

W związku z tym notebook robi u mnie za "serwer komunikacyjny".

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW