Re: SMS przez PMMaila

Autor: Krzysztof Staäkowski (stankos_at_SILESIA.PIK-NET.PL)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 16:59:25 MET DST

On Thu, 18 Jun 1998 12:41:14 +0100, Adam P aszczyca wrote:
>Witam!
>Programik jest w rexxiu, należy go podać w PMMailu w accounts/utilities
>settings zakładka rexx, pozycja message recive exit. W programie należy
>zmienić +48sssaabbcc na właściwy numer telefonu (można również zmienić

Hej!
Skrypcik jest dobry ale jest male ale...
Musze przyznać, że oberwałem po uszach od uczestników
pewnej listy.
Winny??? Skrypt.
Bramka SMSa nie zawsze działa a gdy nie działa list wraca
na adres nadawcy...no właśnie nadawcy,
którym skrypt czyni nie użytkownika skryptu ale pierwotnego
autora tekstu.
Inni odczytuja to jako próbę podszywania się pod nich i do
tego zasmiecane są ich skrzynki.
Proponuję zmienić komendę sendmaila z '-t' na '-f' i wpisać
adres swój i bramki a z pliku sms usunąć TO:
Można też inaczej...

>Miłej zabawy :-))
Ale uwaga na czerwone uszy!!!

> /_ _______ Adam Płaszczyca (601) 360969

Pozdrowienia od Wodza Czerwone Uszy,

Krzysztof Stańkowski
email: stankos_at_USUN.stankowski.pl.eu.org
http://stankos.base.org
usun USUN / remove USUN