Polski litery

Autor: Perys (perys_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 05:50:09 MET DST

Mam malenki problem.
Posiadam karte graficznaS3 Virge VX.
Zaraz po zainstalowaniu OSa 3.0 jest jeszcze OK. Natomiast gdy po
zainstalowaniu mojej karty graficznej i przejscie na SVGA 1024 x 768 lub
obojetnie jaka rozdzielczosc po przez ta karte, polskie znaki z ogonkami (
ALT + ... ) zmieniaja sie w jakies denerwujace znaki.
Zauwazylem, ze problem polega w fontach. Na przyklad fonty HELV robia ten
ambaras, ale fonty HELVETICA jakby wraca do normy. No moznaby sie pobawic w
zmiane wszystkiego.
Czy jest jakis latwiejszy sposob na zlikwidowanie tego problemu.

OSa mam od niedawna, wczesniej - tylko Windows 95.
Bajera system operacyjny.
A wracajac do czcionek, klawiatura jest ustawiona Polski programisty.