Pomocy login na grupŕ - NewsBeat V1.0

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 14:10:04 MET DST

Witam

Swego czasu pytałem się o program NewsBeat V1.0
Nie uzyskałem odpowiedzi i teraz zastanawiam się
czy nikt tego nie używa czy też może pytanie
było za banalne lub źle sprecyzowane. Ten
program wymaga podania loginu i hasla. Nie musiałem
tego do tej pory robić w żadnym programie. Z
pustymi polami odmawia współpracy jako
serwer news podałem ftp.man.lodz.pl reszta
w zakładce uatwień jest dla mnie logiczna.

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *