Re: dlaczego OS/2

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 02:02:41 MET DST

23 Jul 1998 18:32:46 GMT, Grzegorz Szysz/lo <znik_at_wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>szczeze mowiac, wlasciwie to dzieki temu windowsy sa takie popularne.
>bylo mnostwo "darmowego" softu, to ludzie instalowali.

nie, pisałem już dlaczego tak się STAŁO, w czasach kiedy oba systemy
rozpoczynały swoją karierę os/2 wymagał 8MB (czy 6MB bez większego
znaczenia) a ludziska mieli 1 ... max 2 MB, win3.1 potrzebował właśnie
te 1..2, DZIŚ os/2 pracuje z 6ma, a win z32ma, ale teraz nikt os/2 nie
jest już zainteresowany, może przypadkowo a może z premedytacją, w
każdym razie MS udało się

>potem taki gosciu konczy studia, zaczyna prace. i co robi ?
>wtedy KUPUJE LEGALNA WEREJE WINDOWS2000, z pelna wicewersywna obsluga

>pamieci 32bitowych :)

powtarzasz się a i tak nie wiemy o co ci biega