Re: ROUTER na maszynie z OS2

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 13:58:21 MET DST

moze podeslij nam plik
?:\MPTN\BIN\SETUP.CMD

btw, ma byc ipgate on a nie jakis forwarding :)

a moj config wyglada typowo, bo mam jednak karte. wyglada tak:

route -fh
arp -f
ifconfig lan0 numerIP maskaIP
route add default IProutera 1
route add net xxx.xxx.xxx IProutera 1 netmaskIP
routeadd net xxx.xxx IProutera 1

xxx.xxx.xxx pierwsze 3 liczby IP routera
xxx.xxx pierwsze 2 j/w.

u ciebie powinno byc tego troche wiecej.