ROUTER na maszynie z OS2

Autor: Paweł Radzieja (pradzieja_at_hotmail.com)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 10:58:21 MET DST

    Mam zainstalowanego OS2 WARP Connect. Chcę mój komputer z tym systemem
uruchomić by pracował jako ROUTER pomiędzy siecią Ethernet i Token-Ring. W
TCP/IP Configuration flaga IP FORWARDING jest ustawina, tablica route'owania
jest wypełniona, a w autostarcie routed jest uruchamiane po każdym starcie
systemu. Niestety komputer ciągle jeszcze nie ROUTE'uje protokołu IP. Co
należy jeszcze zrobić lub sprawdzić ? Z komputera z OS2 obydwie sieci są
widocze jak i ten komputer jest widoczny w obydwu sieciach.

    Jest to moja pierwsza wizyta w grupie dyskusyjnej OS/2 i cieszę się, że
znalazłem tak wielu użytkowników tego bordzo dopracowanego i niestety
osieroconego systemu.

 Pozdrawiam

  Paweł