Re: OS/2 w LAN

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 11:01:22 MET DST

"Andrzej Pięta" <ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl> wrote:

> Mam niestety zwyklego Warpa. Czy jest w takim razie jakas mozliwosc
>dodania tego pakietu do obslugi LAN'u.

> Pozdrowienia
> Andrzej

jest uzupelniajacy pakiet connect. wg. mnie ibm powinien juz dac se siana,
i udostepnic pakiet connect za darmo. zwlaszcza ze upgrade do wersji 4.0
kosztuje tyle samo, niezaleznie czy wersja 3.0 byla connect czy tez nie.

jeden z moich znajomych cos tam modzil, i znalazl w sieci pakiety
shareware pod ogolnym szyldem free tcp lub podobne. tylko ze trzeba
sie nameczyc zeby cos takiego zainstalowac. ja nie wiem jak.