Re: Deadlock systemu - mam dosc

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 10:24:54 MET DST

On Tue, 21 Jul 1998 00:59:28 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

>Cześć !

>Piszesz, że "pady" zdarzają się zarówno przy pamięciach SIMM jaki i
>DIMM. Jest mało prawdopodobne aby obydwa rodzaje były uszkodzone "na
>raz".

Hi Wojtek,

Tylko, że DIMMy próbowałem raz, a mogła się nałożyć w tym czasie
jeszcze inna usterka. Głównie działam na swoich SIMMach - mają etykietę
WE.

>Czy na tej płycie głównej są jakieś parametry do "żyłowania" systemu, w
>rodzaju cykli magistrali, dostępu do cache itp? Jeśli tak spróbuj
>ustawić to na jak najwolniejszą pracę i przetestuj system.

Tylko w BIOS, ustawiałem na minium również.

>Na niektórych płytach jest do ustawiania w biosie specjalna konfiguracja
>pamięci dla OS/2 - czasami nazywa się to po imieniu, a czasami "Memory
>hole at 64MB", spróbuj pomanewrować tym.

Nic nie daje.

>Na deser procesor - osobiście, nie mam zbyt wielkiego zaufania do
>cyrix-ów, może tu leży problem? (trap 000d to: "General Protection
>Fault")

Hmmm, chociaż do niego miałem zawsze zaufanie. Problemy z nimi były ale
w modelach bez MX. Ale spróbuję.
A propos, ma może ktoś procesor AMD 233 (albo jakikolwiek inny, może
być AMD K6-2 333 :-) do wypożyczenia na tydzień? ;-)
Dzięki.

Warpman.

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/