Re: Czy warto Warp?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 15:38:55 MET DST

Webmaster <arturamd_at_r1.pam.szczecin.pl> wrote:
> Witam!
>
>Jestem zatwardzialym uzytkownikiem windy95 i od dluzszego czasu juz
>nosze sie z zamiarem wyprobowania OS/2 Warp 3. lub 4. Mam w zwiazku z
>tym kilka pytan:
>
>- Czy moja konfiguracja jest wystarczajaca:
>IBM 6x86 P166+

486 66MHz tez swobodnie wystarcza.

>32M EDO RAM

wystarczy, ale jesli stawiasz serwer, to do warp4 polecam rozbudowe
do 40mb. wystarcza.

>HD 1,2 GB

pelna instalacja warp4 zajmuje ok. 240MB.

>SVGA PCI 2M

trudno mi powiedziec co to za karta. mozesz miec problem z driverami.
jesli to S3 , drivery sa.

>- Czy do Warpa jest jakis pakiet w stylu "Office"

jest. Star Office i pare innych. dziala tez office for win311 w sesjach
windows.
czyli word6 i excel5 i reszta.

>- Jak wyglada uruchamianie programow z windy31 pod Warpem

dzialaja praktycznie wszystkie, pod warunkiem ze nie wymagaja
supportu win32s o numerze wyzszym niz 1.28 (chyba)

>- Czy jest mozliwosc uruchamiania programow z windy95

nie. microsoft specjalnie "nabeltal", by OS/2 nie byl dla nich konkurencyjny.