Re: Remote Access

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 19:52:49 MET DST

Wacek Kuśnierz wrote:

> Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> napisał(a) w wiadomości:
> <35A9EBF8.4329_at_irc.pl>...

> OK.
> Zainstalowałem klienta Remote Access w domu, a teraz pytanko lamerskie:
> Jak w firmie uruchomić serverek co bym mógł się łączyć z firmą?
> Może coś mi umknęło podczas instalacji, ale nie widziałem nic o takim
> serverze :(

W firmie ustawiasz tak samo. Dwoma klientami możesz zestawić
Remote-to-Remote.
Jeżeli chcesz mieć Remote-to-LAN w firmie musisz ustawić LAN Distance
Server.
Kiedyś był dostępny jako oddzielny produkt, teraz wyłącznie jako zawarty
w dowolnym
z Warp Server'ów

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl