Re: Lotus CC:MAIL

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 01:10:01 MET DST

On Wed, 15 Jul 1998 13:37:46, Marek Wawrzyniak <marwaw_at_nl.com.pl>
wrote:

> Jest mi potrzebna zaawansowana technologicznie instalacja pocztowa i mam
> kase.
> Jednak 90% komputerow w firmie chodzi pod OS/2

        Jezu, gdzie tak jest?????

> i interesuje mnie klient poczty dzialajacy pod os/2!!!!. Jedynym systemem
> posiadajacym ww klienta, (znanym mi) jest Lotus cc:Mail.

        A Notes Mail? :)

        BTW - o GW pisałem serio... co jakiś czas dostaję pressinfo o
postępach tworzenia front endu do webaccess w Javie i wiem, że
chłopaki dążą do tego, żeby w obydwu metodach dostępu (klient i
internet) mieć możliwie podobny interfejs i możliwości. A GW jest wart
grzechu, bo to nie tylko poczta, ale i grupowy terminarz, zarządzanie
zadaniami, elementy zarządzania dokumentami itd. Nie wiem co prawda,
czy to wszystko jest już dostępne przez Web.

        Jeżeli masz jakieś głębsze perspektywy, to chyba Notes jest bardziej
perspektywiczny od cc: (choć, obawiam się, bardziej upierdliwy w
realizacji). Zresztą nie wiem, czy L nie zarzucił rozwijania cc:,
włączając go w linię notesów.

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.