Re: Polski slownik dla Warpa

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 01:46:12 MET DST

On Tue, 14 Jul 1998 14:31:45, A_J_P_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski)
wrote:

> Chyba nie ma czegos takiego i zastanawiam sie, czemu nikt jescze nie przerobil
> jakiegos na OS/2 :)

Jesteś jakoś powiązany z Calderą? To spróbujcie wejść w kontakt np. z
TiP sp.z o.o. (Piotr Fuglewicz, osoba raczej łatwa do namierzenia, bo
był - a może nadal jest - prezesem górnośląskiego PTI). Kiedyś
popełnili spellchecker, który licencjonowali m.in. Mokremu (jest w
WinWordzie), ale chyba nie tylko. AmiAmi też mi coś świta w tym
kontekście, ale głowy nie dam. Mieli też kilka wersji stand-alone dla
DOS i Windows 3.xx.

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.