Re: Czy warto Warp?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 23:11:10 MET DST

On Mon, 13 Jul 1998 16:33:45, ppekala_at_main.amu.edu.pl (Piotr Pekala)
wrote:

> A czy ja mowielm cos o NT?

        Nie, ale skoro wiążesz brak jakiegokolwiek bezpieczeństwa z
wieloużytkownikowością (uch... ale słowo), to pytam, czy zgodnie z
Twoją definicją NT jest systemem wieloużytkownikowym? Bo tam juzer nie
musi mieć praw admina, chyba że je sobie jakoś zrobi. ;)

<OFFTOPIC>

> P.S.: Pracujesz ciagle dla LUPUSa? Bo styl pytania brzmi znajomo ;)

        Już prawie od roku nie. Przeniosłem się do agencji Public Relations,
Sigma International.

</OFFTOPIC>

Pozdrawiam,

Jan.