Re: dziekuje za informacje, ale ... (fwd)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 01:33:01 MET DST

---------- Forwarded message ----------
Mysle, ze temu panu mozna juz odpuscic ...
Date: Tue, 14 Jul 1998 00:42:02 +0200
From: Przemyslaw Popielarski <abe_at_ikp.pl>
To: "Marcin P. Ciaszczyk" <ciaszcz_at_micros.micros.com.pl>
Subject: Re: dziekuje za informacje, ale ...

[...]
Hmm... nieco osobliwy sposób podziękowania, ale cóż... niektórzy mają
specyficzne poczucie humoru :)

Dobrze, że to nie ja płace rachunki... uff. A swoją drogą, z jakiej grupy
jesteś, że aż tak Cię to rozeźliło ?

W każdej próbowałem dodać coś mniej-więcej na temat, choć oczywiście
rozumiem w czym problem. Mnie też wkurza spam na newsach. Ale rynek to
rynek, a większa oglądalność = więcej pieniędzy, także moich. Sorry,
Winetou.

Z drugiej strony jak na razie tylko od Ciebie otrzymałem tego typu
przesyłkę, za to po godzinie od wypuszczenia listów otrzymałem tez 2
zupełnie odmienne - chwalące strone i przydatność wyszukiwania on-line.

Coż, pozdrawiam i jak zawsze zapraszam na strony http://www.abe.com.pl/ .

Przemysław Popielarski
abe_at_ikp.pl - już mi starczy ! ;)
webmaster of http://www.abe.com.pl/
A.B.E. Marketing

komentaz - Pan poswiecil juz dzisiaj wystarczajaco duzo czasu na
odbieranie listow ....
;)