Re: Plujka pod OS/2

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 12:03:11 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Witam,
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z nastepujacymi drukarkami pod OS/2:
>
> - EPSON Stylus 600

Miałem trochę z Epson Stylus 800 i 400.
Ta pierwsza bez problemów (trochę jej trzeba było ustawienia zmienić, bo
drukowała poza kartką). Z drugą były chece, bo np. Print Screen szedł
pięknie, a z IBM Works wychodziły puste kartki. Podejrzewam, że driver
był skopany.

> Przymierzam sie do kupna (najprawdopodobniej Epson lub Lexmark) i bylbym
> wdzieczny za jakies opinie na temat tych plujek. Chodzi mi glownie o
> jakosc sterownikow i komfort pracy w OS/2. Rozwazalem jeszcze Canona 4300,
> ale gdy zobaczylem jak on wolno pracuje pod OS/2 drukujac dokument
> mieszany to zwatpilem (tekst z chociaz jednym malenkim obrazeczkiem
> drukuje tyle samo czasu co fotografie w 24 bitach czyli jakies 15-20 min).

Co do jakości, to polecam Epsona - miałem wiele tych drukarek pod opieką
i jakościowo oraz cenowo biją na łeb wszystko inne. Szczególnie cena
atramentu jest miła :-))

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969