Re: PL w Warp 3 .... pomocy

Autor: Ireneusz Piotr Furdyna (ifurdyna_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 09:11:25 MET DST

Adam Jurkiewicz wrote:

> Potrzebuje sterownika klaw. programisty dla warp connect 3 UK, ale
> code page 852 juz mam - i prosba, czy mozna zrobic win3 z polskimi
> truetype ?
> Bede wdzieczny za odpowiedz ....
>
> =============================================================================
> Adam Otton Jurkiewicz
> otton_at_hum.amu.edu.pl
> http://www.amu.edu.pl/~otton

 Nie wiem czy to coœ pomoże, ale

Jakiœ czas temu zainstalowałem sobie FP 32 PL. Dał się spokojnie zainstalować.
Zmienił mi mojego UK na PL, dodajšc oczywiœcie jeszcze obsługę polskiej
klawiatury. Z tego co pamiętam to FP 29 US też posiada klawiaturę programisty.

FP znajdziesz na Warpowisku.

Powodzenia w pracy

--
Ireneusz Piotr Robert "Ketchup" alias "Yeti" Furdyna
                ifurdyna_at_polbox.com