Re: Czy warto Warp?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 00:40:15 MET DST

On Tue, 7 Jul 1998 12:13:58, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:

> Tylko 2 i 3? Co Ty nie powiesz? A wszystkie porty spod Unixa to pies?
> Pozycje 4 i 6 tez sa za darmoche, router nie wiem, bo sie nie bawilem,
> niech sie ktos inny wypowie :-)

        Router jest wbudowany. Co prawda nie eksploatowałem go w nadmiernie
trudnych warunkach, ale sprawdziłem, że działa - kiedyś mi zabrakło
gniazdek w sieci pod NetWare, to wetknłąem drugą kartę sieciową do
OS-a, włączyłem routowanie IP, i uruchomiłem tunelowanie IP pomiędzy
podpiętym komputerem a serwerem. Nie była to może petarda (zwłaszcza,
że tunelowanie jest dość kosztowne), ale działało.

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.