Re: Laczenie sie przez com drugiego komputera

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 19:36:37 MET DST

On Tue, 7 Jul 1998 12:15:51 +0200 (CEST), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Stosuje metode w subjectcie juz dluzszy czas, ale spotkalem sie z dziwna rzecza - nie
>jestem w stanie wyslac dluszych plikow poczta lub ftpkiem, badz trwa to koszmarnie
>dlugo. Na komputerze, z ktorego com'u korzystam, nie stanowi to problemu. Wysylanie
>bezposrednio z niego idzie szybciutko, natomiast z mojego nie idzie... Czy zna ten
>problem i bylby w stanie mi pomoc?

Rozumiem, że chodzi o łącze modemowe do Internetu ?
Napisz coś więcej.

Ja stosuję podobną metodę. "Duży" komputer pracuje pod Merlinem,
notebook z modemem pod Warp 3 Connect. I nie mam żadnych problemów

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW