Re: Czy warto Warp?

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 10:40:12 MET DST

On Tue, 7 Jul 1998 08:31:40 +0200 (CEST), Webmaster wrote:

> Witam!
>
>Jestem zatwardzialym uzytkownikiem windy95 i od dluzszego czasu juz
>nosze sie z zamiarem wyprobowania OS/2 Warp 3. lub 4. Mam w zwiazku z
>tym kilka pytan:
Czyżby kolejny nawrócony ?
A teraz serio.

>- Czy moja konfiguracja jest wystarczajaca:
>IBM 6x86 P166+
>32M EDO RAM
>HD 1,2 GB
>SVGA PCI 2M
Jak najbardziej wystarczy.

>- Czy do Warpa jest jakis pakiet w stylu "Office"
Jest Lotus Smart Suite, ale bez wersji polskojęzycznej.

>- Jak wyglada uruchamianie programow z windy31 pod Warpem
Praktycznie wszystko co nie wymaga Win32 wersja lepsza niż 1.25

>- Czy jest mozliwosc uruchamiania programow z windy95
Bezpośrednio nie, grupa ludzi pracuje nad konwerterem aplikacji
W95 na OS/2 na poziomie EXE i DLL. Prace bardzo mocno zaawansowane.

A w ogóle to będziesz sypiał o wiele spokojnie.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW