Re: Oprogramowanie

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 01:49:00 MET DST

On Wed, 1 Jul 1998 22:20:33 +0200 (CEST), Andrzej Krzysztocz wrote:

>Poszukuję następującego oprogramowania dla OS/2:
>przeglądarka WWW, obsługująca polskie znaki w iso i cp,
>program do e-mail,

PMMail, MRIce, Post Road Mailer i jeszcze troche....

>program do newsów,

PMNews, Netscape (tu nie jestem za bardzo zorientowany, ale tez jest tego troche :)

>jakiś edytor do dźwieku, coś jak CoolEdit dla windows,

Nie znam CoolEdit, ale prosty edytor jest wbudowany w OeSa :)

>przeglądarka plików graficznych coś jak ACDSee,

PMView, Galleria, etc.

>jakiś klon Norton Commander,

Captain NEmo, FC/2, Commander, i duuuuzo innych

>Wszystko to najlepiej darmowe lub shareware.
>
>Byłbym wdzięczny za podanie nazw programów i ewentualnie adresów skąd
>je można ściągnąć.

www.os2ss.com

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95