Re: obsluga CD w skryptach

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 14:12:41 MET DST

Arkadiusz Podgorski <wodzu_at_softomat.com.pl> wrote:
> [...]
>
>znik: 1.programu, ktory by stwierdzil czy naped jest ready, czy nie jest.
>znik: normalnie jakakolwiek proba dostepu, jesli nie mam wlozonej plyty,
>znik: konczy sie wyrzuceniem okna na ktore recznie trzeba odpowiedziec.
>znik: a mi chodzi zeby kod bledu byl zwrocony od razu do skryptu
>
>nie jestem pewien, ale ten cudny komunikat pojawia sie z kernela (chodzi ci
>o ten bielutki z radiobuttonami do odpowiedzi, prawda?), wiec programy nie
>bardzo moga cos tutaj zrobic. na wyswietlanie pomaga wpisanie w config.sys
>linijki autofail=yes - wtedy od razu kod bledu trafia do programu, ktory

tak. chodzi dokladnie o ten komunikat. dzieki za podpowiedz :)
ale to sie jednak jakos ustawia skoro jest parametr w config.sys .
poza tym jak sie zabootuje bez grafiki, to tez komunikat trafia od razu
do programu. jeszcze raz dzieki :))))

>znik: 2.programu, ktory by potrafil zrobic eject/close , oraz lock/unlock cdromu.
>znik: mam taki programik, ale pod DoZ . wolalbym jakis os/2 native.
>
>hmm... jak chce ci sie szukac, to wkladam plytke z kupa share do os2-a.
>dostep przez http (www.softomat.com.pl/cd/) - musisz to cd z reki, bo to
>alias (taki, jak gdzies zapomne zabrac ze soba plyty :)), a nigdzie nie ma
>do niego linka. moze tam cos znajdziesz... (ja juz nie pamietam, co na niej
>jest)

ok. sproboje pogrzebac. dzieki :))
ps: zdradze tajemnice. chodzi w tym wszystkim o serwer MP3 (duuuuuzy).
    jesli kogos to interesuje to privem :)

>znik: na koniec jak zwykle. help! pomocy! hilfe!!! itp :)
>
>no, nie rozpaczaj tak :))

bardzo mi pomogles. zwlaszcza z tym pierwszym. juz nie rozpaczam :)))