Re: Fwd: [WarpCast] TUCOWS kills OS/2 support..

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 22:29:00 MET DST

On Fri, 26 Jun 1998 19:34:31 +0200 (CEST), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Jezeli ilosc programow jest "zastraszajaca", jak pod Windows to takie cos jak Tucows
>ma sens bytu - sciaga sie to, co ma wiecej krow :) Jednak na Tucowsach OeSowych
>byl maly wybor i pojawialo sie to, co juz dawno zostalo "przetestowane" przez
>wszystkich innych uzytkownikow OS/2. Ze tak jest - to widac. Tucows upadlo z powodu
>malej liczby odwiedzin i nikt nie robi dramatu z tego powodu (w innej sytuacji bylby
>odzew, zeby pisac maile protestacyjne do Tucowsa)

Pozwolę sobie zacytować Sławka Staszkiewicza, a Windows prawda ;-),
żadne emaile w przypadku OS/2 nie pomogą, ten system będzie żył
własnymi użytkownikami - IBM już zapomniał co to jest Warp Client.
Oczywiście, że 2cows padł bo nie było zbyt wiele odwiedzin, ale jest to
kolejna WinG... prawda. Chcesz powiedzieć, że firmie brakło szmalu na 1
mały dysk (jak twierdzisz, że miał mało programów) ? Czy też komuś
przeszkadzała obecność OS/2 na stronach? No bo jak to, tuż obok Windows
mógłby istnieć jakiś OS/2? Tak samo nie istnieje w Gazecie Wyborczej w
okresie wyborów nazwa UPR (Unii Polityki Realnej). Mam wrażenie, że
zbyt prosto postrzegasz rzeczywistość. Ja z kolei wierzę w teorie
spiskowe, co mi też czasem przeszkadza. :-)

Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Mailto: warpman_at_friko5.onet.pl Phone: +48 12 642-13-00