Re: Netscape-java

Autor: Jan Stožek (never.ending.story_at_gov.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 01:01:35 MET DST

On 21 Jun 98 08:22:27 GMT, zbyszek_at_ns1.ekon.ar.szczecin.pl wrote:

> Sprawdzi em czy mogŕ siŕ po czyŠ z "Parkietem" wstawiaj c opcjŕ -3 tam
> gdzie mnie radzono, niestety nie da siŕ.
> Sci gne em jave 1.16 i ponownie sprawdzi em mozliwoŠ po czenia siŕ, te bez efektu.
> Czy kto z OS/2manˇw nie mˇg by sprawdziŠ czy na jego przegl darce

        Ja mam Merlina z trochę starszym Netscape niż najnowszy (NETSCAPE.EXE
   2.499K 97-06-24 18:19). Przy zablokowanej Javie i Java Compiler, ale
odblokowanym JavaScript wszedł bez większego problemu. Nie sprawdzałem innych
ustawień - zajrzałem tam z czystej ciekawości, a to są moje standardowe
ustawienia. Jednak podczas dopisywania się do listy użytkowników kilkakrotnie
wyskoczył mi komunikat, że jakiś przycisk jest niezdefiniowany (nie spisałem
sobie, bo myślałem że wyskoczy również podczas normalnego logowania).
WebExploderem nie udało mi się tam wejść - nie wyświetlał całej strony.

Pozdrawiam,

(js).