Re: Ogonki raz jeszcze

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 16:15:03 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:
> To nie jaaaaaaa :-o :-(
> Serwer stał w Gdyni u Artura Schwartza, ja siedzę za firewallem i nie
> mam bezpośredniego łącza ze światem.
> Co do INN na OS/2 - takie rozwiązanie ma pewną wadę: trzeba kupić
> dodatkową licencję na OS-a...
A na M$ to nie trzeba?
A po odliczeniu kosztów administracji Linuxa to naprawdę zaczyna się to
opłacać. A jak się kupi Warp Servera (nawet Base) to zamiast NT można
mieć na jednej maszynie server plików, drukarek, router tcp/ip, serwer
poczty, www, ftp, newsów, bazę danych (db2) i kupę innych rzeczy. Try it
in windows (it is possible, but how expensive).

Zobaczcie sobie, dokąd prowadzi link do newsów z ostaniego pc kuriera
(http://www.polbox.pl/lupus)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (601) 360969