Re: netscape-java ?

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 19:20:45 MET DST

zbyszek_at_ns1.ekon.ar.szczecin.pl wrote:

> Te same czynności wykonywane na innym komputerze działającym pod win95
> i najnowszym Netscape pozwalają spokojnie przeglądać serwis tej gazety.
> Czy problem leży w tym że na OS/2 nie mam Javy wer. 1.14 czy w czym innym.
Moze tak a moze nie :)
Jest taki maly myk w parametrach obiektu uruchamiajacego netscape.exe
dodaj "-3" powoduje to ze Twoja przegladarka przedstawia sie jako
Netscape 3.0 i powinno to dzialac (jezeli w Javaskryptach jest wymagany
numer przegladarki wiekszy niz np 2.02)
Jezeli to nic nie da to zostaje instalacja Javy 1.1.4 i wszystkich
fiksow.

mozna to zassac z ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/os2/internet/java

pOSdrowienia
MArek