Re: Kto zna NovaStor?

Autor: Robert Rakowicz (Robert.Rakowicz_at_NetCologne.de)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 07:54:02 MET DST

On 15 Jun 1998 22:50:40 +0200, Przemys aw Pawe czyk wrote:

Hi,

:>Hi,
:>Kto z Was zna aplikacje archiwizj ce firmy NovaStor? By em na Ich
:>serwerze www.novastor.com ale dwa razy nie uda o mi si sprowadzi
:>wybranej aplikacji, wi c jeszcze nie mam poj cia "czym si to je".

Ja znam ta firme od ??? tak dlugo jak mam OS/2 ( od Vers. 2.0 ). Jesli nigdy
nie widziales ich produktow - moze nie maja jakichichs ( sznik-sznackow ) ale
jedno jest pewne - przez te wszystkie lata NovaBack nie zostawil mnie nigdy
samego gdy mosialem Dane z tasmy z powrotem na dysk wpisac.

:>Przy okazji oferuj trzy programy NovaBACKUP, Thunderbyte Anti-Virus i
:>DataSAFE encryption app
:>pod postaci Security Suite za jedyne $59.50.

To jest oczywiscie kolejny argument dla NovaStor - w tej chwili poza nimi
istnieje jeszcze tylko jeden Program ktory jest dalej rozwijany..
Pozatym !!! - na jednej CD sa versje do OS/2, WIN 3.X, WIN 95 ( incl.
dopasowanie do WIN98 ), WIN NT.

:>
:>Pozdrawiam,
:>Przemek