Epson drivers

Autor: Przemek Dobrowolski (dobrawka_at_antyk.mkr.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 17:36:05 MET DST

Dzieki wszystkim ktorzy odpowiedzieli mi na post o zachowywanie
ustawienien desktopu. Dreczy mnie jeszcze jedna sprawa:

Szukalem po sieci nowszych driverow do mojej drukarki Epson Stylus
400, mam wersje 1.10 (napsiane przez Epsona). Wiem, ze na poczatku
roku na hobbesie pojawily sie drivery 1.20, lecz za chwile znikly. Nie
wiem dlazcego, lecz moze ktos z Was sciagnal te drivery: plik
epson_driver_v1020.zip?

---
pOSdrowienia
*Przemek/2*