Re: List do IBM

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 15:36:04 MET DST

Przemys3aw Pawe3czyk <przemekp_at_veracomp.com.pl> napisal:
> Pan Ralph Nader jest czołowym amerykańskim obrońcš konsumentów. Ciekawe
> czy Pan Gerstner, Szef IBM zareaguje.
> Przemek /Warpman/
> PS To jest powtórka listu (forward), który źle zaadresowałem.
> [...]

Coz, mowiono: "...jak Bog chce kogos ukarac, to mu najpierw
rozum odbiera..." Widac w przypadku korporacji tez to dziala :(

IBM celowo zamknal OS/2 w ciasnej enklawie wewnetrznego
systemu do... No wlasnie, do czego? Ostatnio bralem udzial
w przygotowaniach do instalacji duzego systemu zbudowanego
wokol AS/400 jako serwera bazodanowego. I co proponowal
przedstawiciel IBM-a jako system klientow? Oczywiscie...
Windows 95 lub NT 4.0 Wkst. Z tego wiec jasno wynika, ze
OS/2 nie jest juz nawet traktowany jako klient do AS/400
lecz wylacznie jako _bankowy_ klient do AS/400 i jako
system do bankomatow. Obawiam sie, Panowie, ze to juz
nie jest nawet walka z wiatrakami...

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek