Re: Problemy z instalacja

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 09:14:30 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> bardzo dziwne. jak na tych dyskach nie masz nic (wszystko do wywalenia),
> to odpal sobie dos, i nu7 lub nu8 pakiet diskedit . zasmaruj pierwszych
> 10 sektorow zerami, potem odpal dosowy fdisk /mbr , i instaluj
> os2 od poczatku. nie wiem czy pomoze.

Rozwiązanie dosyć radykalne. Problem w tym że na tych dyskach jest jakieś 50
MB b. użytecznych danych, i ze drugie tyle pierdół do życia niekoniecznych,
ale mogących się przydać. Oczywiście można zrobić jakiś backup, np zgrać
wszystko na drugi dysk i prewencyjnie go odłączyć na czas instalacji, ale po
pierwsze kupa roboty w komputerze, po drugie nie wiadomo czy te dane ponownie
się pojawią po podłączeniu. Myślałem że może istnieje jakieś mniej
destruktywne rozwiązanie np. że jestem głupi bo wystarczy tylko wcisnąć
"coś" i zadziała, a szanowni koledzy taki sposób działania mi podadzą :-)))
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.