Re: Duze dyski

Autor: Szymon (simdel_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 01 Jun 1998 - 00:17:27 MET DST

Wacek Kuśnierz wrote:

> Na dysku 6.4 GB mam Linuxa i chacialbym dolozyc OS/2 Warp v4.
(...)
> OS/2 wyrzuca mi smieszne komunikaty, ze ma problemy z dyskiem.
> Na poprzednim dysku 1.6 GB OS/2 instalowal mi sie bez problemu.
> Co mam ustawic lub dolozyc abym mogl zainstalowac OSika

Mialem niedawno problem z tego samego cyklu :) i w moim przypadku
skuteczne okazalo sie umieszczenie partycji Linuxa na koncu dysku
(jako logicznej). Gdy probowalem wcisnac go w srodek pomiedzy
W95 a OS2 Bootmanager swirowal a os-owy fdisk nie chcial sie uruchomic.
Sprawe zalatwil fdisk linuxowy.
Powodzenia!

Szymon Miotk