Duze dyski

Autor: Wacek Kuśnierz (kusnierz_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 23:52:57 MET DST

Witam,

Mam problem:
Na dysku 6.4 GB mam Linuxa i chacialbym dolozyc OS/2 Warp v4.
Podmienilem pliki z idedasd.exe i dopisalem odpowiedniego seta
w config.sys na dyskietce no 1 (ktore maja poprawiac dostep do duzych
dyskow) i nic. Proces instalacji wyglada dokladnie tak samo jak przed
podmiana odpowiednich plikow, tzn. w momencie, kiedy ma byc odpalony fdisk,
OS/2 wyrzuca mi smieszne komunikaty, ze ma problemy z dyskiem.
Na poprzednim dysku 1.6 GB OS/2 instalowal mi sie bez problemu.
Co mam ustawic lub dolozyc abym mogl zainstalowac OSika

pOSdrowienia
Wacek