Re: Siec windziana, czyli jak skonfigurowac TCPBUI

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 09:55:52 MET DST

formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:

>A czy masz serwer Novelowy w sieci ? Ja nie moglem tego
>zwalczyc w sieci bez Novela. Zawsze go szukal.

Tak, mam NW3.12, wlaczony 24 godz na dobe. To moja podstawowa
siec, Kombinacje z peer-to-peer robilem bardziej dla zabawy niz
z koniecznosci.
Nie pomyslalem, ze bez Novela moze nie zechciec ruszyc :-)
W kazdym razie z Novellem chodzi i widzi komputery w innych
galeziach sieci peer rutowanej przez Novella - bez koniecznosci
instalowania TCP/IP.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl