Re: TP SA w Kro nie

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 00:18:30 MET DST

On Wed, 27 May 1998 11:30:47 +0200 (CEST), Dominik Czechowski wrote:

>Hmm... moze cos mi umknelo w poprzednich wiadomosciach, bo w tej chwili
>zglupialem. Z tego co wiem to adres 0.0.0.0, ktory podajesz przy dialerze
>jest widoczny tylko dla samego dialera (zeby sie cieszyl ze wogole cos
>dostal), a po zalogowaniu sie do sieci TPSA dostajesz dynamiczny IP, wiec
>to do niego odwoluja sie wszystkie transfery danych.

No więc jeszcze raz : moj IP (nadawany dynamicznie) jest rozpoznawany
poprawnie, natomiast za diabła nie mogę (tzn. InJoy) stwierdzić adresu hosta w TP SA,
do którego jestem podłączony. Takiego problemu nie miałem nigdzie
w Polsce.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59