Re: TP SA w KroÂnie

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 09:25:06 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Po pierwsze istotnym parametrem jest DNS i to on decyduje o tym, czy
> mozesz "internecic".

Taaak... Szczególnie jak się local IP dostanie 0.0.0.0 Ja wysyłać pakiet
mogę. I on ma jako źródło adres 0.0.0.0. I teraz host z którym się
łącze odpowiada. I wysyła pakiet na adres 0.0.0.0. Jak myślisz, gdzie
dojdzie taki pakiet? (Hint - do /dev/null).

> Po drugie, to nie przypominam sobie zeby w Krakowie bylo cos takiego. Po
> prostu PPP jest na Linuxie.

Jakieś dwa lata temu. Było, ale po miesiącu przeszło. Może właśnie wtedy
na linusia przeszli?

> Co do tego bawienia sie w rexxie to jest ogolnie znana zasada, ze kazde
> zadanie mozna dowolnie skomplikowac ;-)

Oczywiście. A znasz prostsze rozwiązanie na wyczajenie jaki adres ma
mieć nasz koniec PPP ?
BTW - dobrze jest zobaczyć jaki jest następny router za serverem
dostępowym. POtem wystarczy przekopywać pulę numerów IP przydzielaną
dynamicznie (ifconfig ppp0) i pingować. Jak ping wróci, to jest OK.
Właśnie tak robiłem.

> Dominik Czechowski

posduffka

--