Re: Intranet?

Autor: Jan Stozek (jasio_at_remove.polbox.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 00:05:24 MET DST

On Sun, 24 May 1998 15:56:36, "Adam Pˆaszczyca" <_555_at_irc.pl> wrote:

> Da się. Jak? Prostracko. Numerki im przypisz z kapelusza (na przykład
> 10.0.0.1 i 10.0.0.2).

Ktoś mi kiedyś mówił, że jest przyznana jakaś klasa na tego typu
sztuczki. Jeśli to prawda, to może lepiej z niej skorzystać - tak na
wszelki wypadek. Dopóki się nie jest podłączonym, to co prawda żadna
różnica, ale jeżeli chłopak się kiedyś podłączy do Internetu, nadal
stosując dla bezpieczeństwa nieroutowalne adresy, to mogą się pojawić
trudne do zlokalizowania błędy.

Pozdrawiam,

Jan.