Re: Smart Suite

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 08:03:06 MET DST

Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Zastanawiam sie, czy kazdy betatester dostal pelna wersje smartsuite, ja tak :))
Czy jest szansa bys podeslal plytke (o ile SS jest na plytce)?
Chcialem to kupic ale skoro sa problemy z ogonkami ...

> Jednak niestety chlopy nie poprawili problemu z Polskimi znaczkami w dok. Worda i
> pewnie w RTF (jeszcze nie sprawdzalem). Natomiast na pewno poprawili polskie
> znaczki w roznych wielkosciagch w 1-2-3
Czy WordPro ma polski slownik?

pOSdrowienia
MArek

PS.
Jezeli chcialbys wyslac plytke to podaje Ci moj adres (do firmy bo
ostatnio tutaj wiecej czasu spedzam):

"Sprint" SP. z o.o.
Marek Łukawski
ul. Grunwaldzka 48/50