Re: sendmail i cokolwiek pod niego

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 17:51:30 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> dzieki. no to moze konkretnie. mam nastepujace wymaganie.
> chce, by os2 realizowal mi to co linux. czyli robil jako mail server,
> i pozwalal na przysylanie poczty roznym uzytkownikom, zalozonym w lokalnym
> systemie poczty. cos jak linux+sendmail+elm (chyba najprostsza kombinacja
> pod sloncem).

No to wlasnie to, co pisałem. Jak założysz OS2POP to poczta będzie do
poszczególnych mailboxów pchana. Teraz tylko sprawa klienta, żeby mógł
ją przeczytać. Na razie nie znalazłem niczego sensownego. Wszystko idzie
na POP3. Ale wkońcu lokalnie też można przez POP3 czytać. W każdym razie
taka konfiguracja działa (MX caldera to w końcu OS/2 - zresztą wszystko
w domenie calder.com.pl to os/2...)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910