Re: sendmail i cokolwiek pod niego

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 14:52:27 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> no wlasnie. probuje odpalic sendmaila, i ultimail'a .
> chce uzyskac jedna prosta rzecz. by kilka osob moglo korzystac z poczty
> na tym samym komputerze, i wylacznie na nim (logowanie do poczty).
>
> czy z uzyciem pakietow sendmail i ultimail jest to realne ?
> mam problemy z konfiguracja, gdyz ultimail chce koniecznie sie laczyc
> do obcych hostow. zas sendmail odrzuca adresowana do niego poczte.

Radziłbym olanie Ultimaila... Nie udało mi się wymusić na nim wielo
userowości. Natomiast polecam pakiecik OS2 Pop3 Server (OS2POPS.ZIP na
ftp.icm.edu.pl).
Soft napisany przez ludzików z IBM-a... I chodzi cudownie. A jako klient
poczty, to już właściwie co chcesz, byle tylko POP3 obsługiwało.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910