Polityka IBM?

Autor: Waldemar Miotk (wmiotk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 12:55:40 MET DST

Witam wszystkich na tej liscie.
Jestem tu po raz pierwszy, a widzac iz jest pare osob, ktore interesuja sie
tym systemem mam pewne pytanie. Czy kiedykolwiek OS2 zdobedzie chociaz czesc
rynku Windows 95? W swoim chcialem kupic legalna wersje tego systemu.
Chcialem, lecz sie nie udalo. Poniewaz jestem z trojmiasta, obiechalem
prawie wszystkie sklepy komputerowe. Niestety dowiedzialem sie iz OS2 juz
nie istnieje. Dlaczego? Co to jest Windows 95 wie nawet moja mama, lecz o
OS2 nie slyszalo nawet wielu ludzi interesujaczych sie PC. IBM w zaden
sposob nie reklamuje swojego, mimo wszystko bardzo dobrego, produktu. Wydaje
sie nawet iz zapomnial o nim. Zginela nawet strona Warpowisko z Lupusa. Coz
moze niedlugo wszyscy beda korzystac tylko z Win98?
Pozdrawiam milosnikow OS2 i mam nadzieje iz odpowiecie, gdzie w trojmiejscie
mozna isc do sklepu i z polki kupis OS2 Warp 4PL.