Re: USR Winmodem Sportster - jak to zainstalowac

Autor: Jan N. Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 17 May 1998 - 21:06:00 MET DST

Jak sama nazwa wskazuje USR Sportster Winmodem jest przeznaczony tylko do
pracy w środowisku Windows (to taki odpowienik mechanizmu GDI w
drukarkach). W zamierzchłej już dziś przeszłości można było kupić modemy z
softwarowš korekcjš błędów RPI, z którymi były podobne kłopoty, gdyż
korekcja błędów działała tylko we współpracy z dostarczonym przez
producenta oprogramowaniem. Przy próbie zmiany softwaru na inny okazywało
się, że modem nie posiada jakiejkolwiek korekcji. W opisywanym przypadku
nie widzę żadnych szans uruchomienia rzeczonego modemu pod OS/2 - z powodu
opisanego dziwactwa konstrukcyjnego USR Sportster Winmodem nie jest
dostępny u większości dystrybutorów w Polsce.

Pozdrowienia - Jan Waliszewski

--
T-SYSTEM,s.c. Jan Waliszewski, Marek Trajdos
Systemy komputerowe - Oprogramowanie - Automatyka przemyslowa