Re: I'm Back

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 09:46:12 MET DST

On Fri, 15 May 1998 08:57:49 +0200 (CEST), Konrad Wawruch wrote:

>To nie ja napisalem maila, na ktory odpowiada Pan,

Pana nie ma :-) Mirek mam na imie :-)

>ze ja zapisalem
>sie ponownie tak: W grupie nntp server w Pine wybralem
>site.icm.edu.pl, nastepnie dodalem liste pl.comp.os.os2, i nie dostaje
>listow z dziwnymi stopkami, wiec nie wiem tez, gdzie jest archivum.

Mowimy o dwoch roznych rzeczach. Ja pisalem o procedurze zapisania sie na
liste dyskusyjna, a nie o subskrybcji newsow (niektorzy mowia "nowinki",
ja wole "wiesci"). Lista os2 wystepuje w obu postaciach, sprzegnietych ze
soba. Jedni wola ja czytac w przegladarce newsow, inni -- dostawac listy
do skrzynki pocztowej. Rzecz gustu.

OSciski!
Mirek Nowakowski